donderdag 23 mei 2013

calvin klein one summer 2013

Hoi, vandaag heb ik voor jullie een review van de nieuwe Calvin Klein one summer 2013.
Lees verder voor mijn recensie!

Ik ben al zo lang ik me kan herinneren fan van Calvin Klein One. Deze klassieke unisex geur ruikt werkelijk bij iedereen heerlijk, man of vrouw. Ieder jaar komt Calvin Klein met een zomer editie van de populaire One. Ik heb hier One Summer 2013, de geur van dit jaar. i love it, i love it, i love it. Het is zo'n lekkere water-citroen geur dat zijn echt de top noten. Dit is een luchtje dat ik de hele zomer zou kunnen dragen. Het is eau de toilette, maar het blijft lang zitten. Yeah!

 
Noten
Top: water en citrusfruit
Midden: waterlelie, watermeloen en komkommer
Basis: mos, musk
Prijs
Ook deze geur is er slechts in één formaat, namelijk 100 ml. Hij kost €43
Conclusie
Ik vind dit echt een super duper geur. Mijn favo kleur parfum zijn blauw en roze. Wat zijn jullie favo parfum flesjes. laat het achter bij de comments.

dit was mijn recensie.Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
XOXO Merel

sorry dat we een tijdje niks meer hebben geplaats. Eva's oom uit Canada was er en mijn computer deed het niet. sorry dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten