dinsdag 14 mei 2013

Review random essence producten: nagellak, topcoat en express dry drops



Hoi, Zoals jullie misschien al hebben gelezen doen we een review van een paar random essence producten. Vandaag laat ik jullie drie kleuren nagellak zien, een topcoat en de express dry drops. Ik (Eva) heb het verslag getypt.
De kleuren zijn geswatchd op de nagels van Merel. Hieronder het review van de nagellak, topcoat en de dry drops.            Veel leesplezier!
Laat ik maar beginnen met de Topcoat zelf was ik op zoek naar een goede fijne topcoat.
Als eerste testte ik die van Miss Sporty maar dat was een complete ramp, serieus een ramp.
Nou ja we hebben het nu over Essence ik gebruik op het moment die van.... Essence(de gel-look topcoat) fijne topcoat maar ik zoek nog even verder want hij droogt niet echt snel...
Wel blijft hij lang zitten en geeft een mooie shine. Of ik hem opnieuw koop?
Hmmm ik zou het eigenlijk niet weten als ik een betere vind niet.
Waarschijnlijk vind ik die wel dus... Nee denk ik
Misschien moet ik de niet gel topcoat proberen? 
Heb jij een goeie(het liefst budgetproof) topcoat laat het weten in de comments!
Dan nu het review over de Essence nail art express dry drops. Oef wat een rot product ten eerste het werkt gewoon niet! Het maakt het alleen maar erger. het droogt gewoon niet.      Ten tweede heb je veeeel te veeeel nodig voor 1 nagel!
En ten derde voelt het ook nog niet eens fijn aan je handen, het voelt alsof je handcrème gebruikt die 3 jaar over de datum is! Oh ik heb zo'n hekel aan dit product!
Heb jij wel goede ervaringen met dit product laat het weten in de comments! 

Dan nu als laatste het review over de nagellak!
Wij hebben drie kleuren ui Eva's stash gepakt:
-Nude Glam 08 peach & cream.
Dat is een hele mooie perzik rozige kleur. De kleur zie je op de middelvinger.   Helaas dekt de nagellak uit de Nude Glam lijn niet echt goed bij deze hadden we drie laagjes nodig.

- gewone assortiment 109 off to Miami.
Dit is echt 1 van mijn favoriete kleurtjes hij dekt in 1 laag maar is het mooist met twee laagjes.
De kleur is  een beetje oranje roze. Hoe moet je dat beschrijven?? deze kleur zie je op de eerste nagel.
- gewone assortiment 150 upper green side.
Ook dit vind ik een supermooi kleurtje het is een groene kleur met een lichte blauwe shimmer erin.
De nagellak dekt net als off to Miami in 1 laag maar is het mooist in twee lagen.
Alle drie de kleuren horen bij mijn Essence favorieten.
Wat zijn jouw favorieten? laat het weten in de comments.
Xoxo Eva


Geen opmerkingen:

Een reactie posten