woensdag 15 mei 2013

DIY: lush inspired jelly soap




 





Hoi,
vandaag leer ik (Eva) jullie hoe je jelly zeep kan maken.


 

Het is eigen lijk heel simpel haal de volgende producten in huis:

·         Gelatinemix en alle benodigdheden daarvoor  ( wij hadden aardbei van Dr. Oetker gekocht).

·         Zeep doorzichtig of wit. (Douche gel, handzeep,enz..)

·         Bakje potje om het in te doen.

 

Wat je doet  is heel simpel je mixt water (hoeveel je nodig hebt voor de mix) met zeep.
Zachtjes, zorg dat het niet gaat schuimen. De zeep doe je eigen lijk op de gok wij hadden 100ml gedaan denk ik?!?!?. Ik weet niet hoeveel water, gewoon zoveel wat bij jou mix moet. Gebruik niet te veel zeep gebruik liever te weinig dan teveel. Anders gaat het jelly effect weg!!! Daarna zet je het ongeveer twee uur in de koelkast en klaar is jouw jelly zeep. Het is ook een leuk cadeautje!


Ik weet het dit is een redelijk onduidelijke instructie(Eva(ik) is ziek en merels computer is kapot….(  maar er komt waarschijnlijk nog een video over!!!  
                                                                                                                      Veel DIY plezier!!!!


Heb jij dit ook gemaakt of een idee wat we een keer kunnen maken voor een DIY video laat het weten in de comments!!!!             {Tussen haakjes: DIY is Do It Yourself.}

Geen opmerkingen:

Een reactie posten