dinsdag 28 mei 2013

essence- ticket to paradise

 
 
 
In juni komt de nieuwe collectie van essence in de winkels te liggen.
Ik (merel) laat jullie alvast de nieuwe producten zien.
Ik zal zeggen lees verder....

Shimmer Powder - € 2,99
tropical heat

Wow, wat een mooie shimmer powder. Het patroontje al. Het geeft een mooie gouden highlights op je gezicht en hals. Een echte must-have voor de zomer!!!!
Eyeshadow – € 2,89
dive with me to the island – deep sea baby – tropical heat
Wat een mooie zomer kleuren ook. Met een turquoise, blauwe of gouden kleur op je ogen straal je echt op het strand of ergens anders. Door de geltextuur geeft het een mooi zomers gevoel. Als je deze oogschaduw draagt ben je gelijk de..ZON.
Lipliner – € 1,39
sun said red – my treasure Island
Deze zijn ook echt niet te missen op vakantie. De mooie oranje en de leuke roze zijn leuk om je lippen mee te omlijnen of helemaal in te kleuren. Of ook leuk dragen met lipgloss. Ze zijnmooi en leuke kleurtjes. Lekker vrolijk!
Haar mascara – € 2,99
dive with me to the island –rumble in the jungle
Wat leuk bedacht van essence. Het is geen gewone mascara, nee het is haar mascara. Geef je haar een leuk paars of turkoois kleurttje. Lekker fris en zomers. Weer is wat anders dan je normale simpele haarkleur. En je spoelt het er weer gewoon met water uit. Simpel en stijlvol.
Lipgloss – € 1,99
sun said red – my treasure island – dive with me to the Island
En hier zijn dan de drie lipglossjes. Een mooie oranje, roze en turkoois.
De lipglossjes zijn  mooi voor overdag met hun lichte glinster erin en subtiele geur. Je kunt ze echt overal dragen.
 
                                     
Nagellak € 1,89
ive with me to the island – tropical heat – sun said red – my treasure Island
Dit zijn echte mooie glossy lakjes die typisch zijn voor de zomer.
De knallende kleuren en de lange houddende nagellak zal dit zonde zijn om niet in huis te hebben

ik hoop dat jullie het leuk vonden!
XOXO Merel

1 opmerking: